"ЗАМОК СЕРВІС" - ІСТОРІЇ КЛІЄНТІВ.

Усі історії друкуються тільки з відома авторів цих історій.

РОЗВІСИЛА БІЛИЗНУ

Дитина зачинила двері на балкон

Відразу скажу, що до мого великого щастя, справа була влітку. Чоловік пішов на роботу, а я залишилася удома з нашим синочком, якому на той день були два роки. І ось мені в голову прийшла відмінна ідея, ну як відмінна, можна сказати звичайна для таких хороших хазяйок як я. Ідея полягала в тому, щоб просто попрати білизну. Погода дивовижна, висохнути повинно швидко, чом би і не попрати. Отже, я завантажила машинку виставила програму і пішла грати зі своїм малюком.

Проведеному з ним часу синок був дуже рад, але як виявилося потім, цього часу йому було недостатньо. Що ж сталося потім? А ось що. Машинка доперла і я, усадивши сина дивитися мультики, поставила чайник і відправилася на балкон розвішувати білизну. Не сказати, що мені подобається це зайняття, думаю і Вам в цьому немає нічого цікавого, але не поспішаєте, найцікавіше не за горами. Дитині, очевидно перегляд мультфільмів виявився не таким цікавим як наша з ним гра під час прання. Він зліз з крісла і прийшов до мене.

Оскільки мультфільми звучали досить голосно, і я була захоплена розвішуванням білизни, я просто не помітила і не почула, як малюк підійшов до дверей балкона. Все що я почула, це був звук замку, що закрився!!!

Представте, яка паніка мене охопила! Я на балконі восьмого поверху, дворічний син в квартирі, а на плиті стоїть чайник! Які тільки думки не приходили в травню голівоньку. Розбити склопакет, відірвати кришечку від консервної банки, яка служила попільничкою чоловікові і спробувати просунути її між дверима і лудой, пробувала жестами показати синові, як відкрити двері (закривати ж він навчився). А чайник на плиті вже свистить. Загалом зі всього, що спадало мені на думку, кращим виявилося просто кричати перехожим, що б викликало МНС.

На щастя перший перехожий, який виявився "добрим самаритянином", мав номер телефону аварійної служби по відкриттю замків "Замок Сервіс".

Хлопці приїхали вже через 10 хвилин. Ще через, приблизно, 5 хвилин я була в квартирі!

Уся ця частина історії, яку я провела на балконі, тривала хвилин 25, але повірте для мене пролетіло підлога життя. Які тільки жахливі картини не викидала моя уява!

Говорять - "Добре, що добре закінчується" в моєму випадку, це виявилося саме так.

ЯК Я ПРОГРІВ МАШИНУ.

машина укрита кригою

Для більшості автомобілістів прогрівши машини, цю звичайну справу. Здавалося б, про що тут можна писати. Не поспішайте з висновками. Сідайте по зручніше і насолоджуйтеся моїй горе- історією.

Зима, п'ять годин ранку. Що як завжди не виспався я намагаюся відкрити заледенілі замки машини. Встаю так рано, тому що працюю водієм на фірмі, і в пів сьомого має бути під вікнами шефа.

Хвилин п'ять "танців з бубном" на морозі в мінус 20 і ось я в машині! Тут десь мінус 19, але хоч вітру немає. У передчутті ще п'ятнадцятихвилинних "танців з бубном" усередині машини, щоб її завести, вставляю ключ в замок запалення. На моє здивування машина завелася не через п'ятнадцять хвилин, як завжди, а через 25 /-. Промовляючи брані слова досить голосно, щоб виплеснути негатив назовні і в теж час не розбудити сусідів, вибираюся знову на мороз і вітер. Потрібно змісти сніг і відчухрати лід з вікон, поки машина прогрівається.

Звичайна рутинна, малоприємна робота на морозі в п'ять ранку. Все проходило спокійно, я вже став заспокоюватися і представляти себе в теплій, прогрітій машинці. РАПТОМ...!, пролунало клацання, а разом з ним прийшло розуміння, що потраплю я в машинку не скоро. Спрацював центральний замок.

І так, що ми маємо? Мороз, пів шостого, машина заведена, замки закриті, я зовні, ключі в запаленні. Який вихід? Сходити додому за запасним ключем, правильно? Правильно, якщо він лежить удома. А якщо він лежить у безладі?! Це ще не усе!!!

Дзвонить шеф - "Ти не міг би приїхати трохи раніше, терміново вилітаю в Київ, треба бути в аеропорту в 7: 00". У голові прокручуються різні варіанти відповіді упереміш з ідеями як виходити з цієї ситуації. Коротше мій стан можна описати одним словом - "ПАНІКА".

Усе це відбувалося в моїй голові декілька секунд. І ось воно - порятунок. На щастя телефон в руках, а не в машині. Говорю шефові - "Без проблем, зроблю все від мене залежне" і після цього набираю номер аварійної служби по замках "Замок Сервіс", добре, що зберіг їх номер. Пояснив диспетчерові ситуацію, і через хвилин двадцять я вже мчався до шефа. Все закінчилося успішно!

Мораль така, друзі, не зберігаєте запасні ключі у безладі, нехай вони краще лежать удома. І так, збережете номер аварійної служби "Замок Сервіс" раптом згодиться, як мені.

ЦЕ БУЛО ВЕСЕЛО, АЛЕ НЕ ДОВГО

відкриття замків

Зібралися ми якось з друзями посидіти. Друзі у нас веселі і час з ними пролітає не помітно. І дітям нашим подобається грати разом. Загалом зустрічаємося ми сім'ями досить часто.

Цього разу зустріч була у них удома. Посиділи, поговорили, випили і прийшов час розходитися. Розходилися як завжди у нас розходяться - спочатку на коня, потім поговорити в коридорі, за тим поговорити на майданчику, десь години півтори розходилися. Було весело і шумно, і я просто не почула, як подруга сказала, щоб ніхто випадково не закрив двері. Що я і зробила. Знала б я в що мені виллється ця мить... Веселощі стихли вмить і в повітрі повисла тиша.

  • За тим понеслися різні п'яні пропозиції:
  • 1) Перелізти через балкон від сусідів (11 поверх)
  • 2) Попросити у сусідів ломик (двері броньовані)
  • 3) Відкрити скріпкою (замок італійський)

Загалом як за сценарієм спочатку все погано, а потім ще гірше. Але кінець те, має бути щасливим. Про кінець доки рано писати. Річ у тому, що усі вищеперелічені ідеї мені з подругою і тоді здавалися маячними, а чоловікам нашим, вони здалися маячними тільки після того, як вони усі перепробували.

Отже, перша ідея прийшла в голову Косте (чоловік моєї подруги), моєму чоловікові така ідея не могла прийти в голову в принципі оскільки ми живемо на першому поверсі і коли ми підходили до їх вікон те мимоволі починали труситься ноги. Костя подзвонив сусідам і описав ситуацію. Сусід теж виявився бравим хлопцем і тому з радістю надав свій балкон. Оскільки усі наші аргументи просто ігнорували, а також тому, що нам було дуже страшно, ми з подругою і дітьми залишилися стояти на сходовому майданчику.

Я вибачалася, вона мене заспокоювала, а насправді ми обоє думали тільки про те, щоб нічого не сталося з нашими чоловіками. І ось вони, живі і неушкоджені, виходять з квартири. сусіда. На щастя з балкона сусіда вони побачили, що балкон відкритий на провітрювання, і потрапити в квартиру не представляється можливим. І варіант з тим, що перелазить на висоті в 11 поверхів відпав сам собою.

Наступна ідея з ломом, теж виникла у Кості (як виявилося він був великим комбінатором). І ось наші мужики, озброївшись ломом того ж сусіда, вирішили відкрити броньовані двері. Відразу скажу, ідея так собі, але мужикам на той момент здавалася геніальною. Геніальність цієї ідеї випаровувалася прямо пропорціонально силам, які хлопці витрачали в сутичці з дверима. Хвилин сорок тривала ця епопея і закінчилася погнутими і подряпаними дверима, а також знесиленими мужиками.

І ось прийшла чергу проявити свою кмітливість моєму героєві. "Скріпка"! - ось рішення таких проблем. Саме скріпкою відкривають закриті замки в усіх фільмах, за винятком 12 стільців, там Бендер нігтем відкривав. Жвавий сусід люб'язно надав великий вибір голок, шпильок, скріпок і навіть шило. З видом закоренілого ведмежатника, мій чоловік двадцять хвилин колупався в італійському замку намагаючись довести, що немає ще такого замку, щоб його скріпка не відкрила. За тим ту ж теорію намагався підтвердити Костя, за тим сусід і ось - три години ночі, а віз і нині там.

И вот наконец то светлая мысля посетила соседа. «Может посмотрим в интернете службу какую ни будь». Где ж он раньше был. Мастер по аварийному открытию замков приехал минут через двадцать. За ночной вызов пришлось выложить 600 гривен, но думаю за то чтобы отремонтировать дверь, Косте придётся заплатить горазда больше. Если бы мы вызвали «Замок Сервис» в «20:30» когда случился это казус, всё обошлось бы тремя сотнями и дверь была бы целой. Теперь номер этой службы у меня в телефоне, вдруг пригодится.

І ось нарешті світла думка відвідала сусіда. "Може подивимося в Інтернеті службу яку-небудь". Де ж він раніше був. Майстер по аварійному відкриттю замків приїхав хвилин через двадцять. За нічний виклик довелося викласти 600 гривен, але думаю за те щоб відремонтувати двері, Кості доведеться заплатити набагато більше. Якби ми викликали "Замок Сервіс" в "20: 30" коли стався це казус, все обійшлося б трьома сотнями і двері були б цілими. Тепер номер цієї служби у мене в телефоні, раптом згодиться.

Пишите свои истории
ВИКЛИК МАЙСТРА - (050) 809-27-62